niedziela, 24 kwietnia 2016

Wywiad i wyjaśnienia

Hej, cześć i czołem!

Tak, ja żyję. Powiem więcej, mam się... całkiem dobrze, mimo że na ponad dwa miesiące zniknęłam z blogosfery. Miało to swoje powody, m.in. problemy w życiu prywatnym, ale już się z nimi w miarę uporałam i nabrałam weny do kontynuowania opowiadania. Zaczęłam już nawet pracę nad rozdziałem czwartym. One-shot'y także zrealizuję, aczkolwiek nie wiem dokładnie kiedy. Postaram się możliwie jak najszybciej. Na LBA też odpowiem. Pamiętam o nich.

Zastanawiam się tylko, czy ktoś na to czeka.
Byłabym bardzo, bardzo wdzięczna, gdybyście zostawili po sobie ślad w komentarzu. Jeśli czekacie na kontynuację, oczywiście. Chciałabym po prostu dostać sygnał, że mam to jeszcze dla kogo skrobać.

Drugą sprawą jest wywiad, którego udzieliłam dla Wywiadów z autorami blogów o tematyce Mangi&Anime.
Link do niego znajdziecie tutaj.

Tak więc, wybaczcie mi moją nieobecność. Postaram się Wam to wynagrodzić, o ile tylko będziecie chcieli ;)

Pozdrawiam cieplutko,
Lilla.

13 komentarzy:

  1. Dobrze, rozumiemy ^^ Ważne, że rozdział się pojawi :>
    Czekam z niecierpliwością na rozdział 4! Aż zżera mnie ciekawość, co w nim się wydarzy! :D
    Tradycyjnie życzę weny i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi, pojawi, obiecuję :)
      Rany, bardzo się cieszę, że ktoś jednak czeka! Postaram się z nim uporać najszybciej, jak to będzie możliwe.
      Dzięki bardzo, pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. piszuj dalej, bo dawno nie mialam kisielq w majtach ;333
    LILA LILA
    WENY WENY
    LILA LILA
    DAWAJ DAWAJ
    ROZDZIAŁ NOWY NAM TU SKŁADAJ

    widzisz co żeś ze mną zrobiła
    staczam się

    więc
    daj
    kolejne
    części
    opowiadania


    tfujdałn,
    Samcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam jak zawsze... cieszę się z kontynuacji

    Pozdrawiam i życzę weny oraz czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Właśnie się biorę za pisanie ^^
      Dzięki za komentarz, pozdrawiam~

      Usuń
  5. Czemu nie widziałam tego wcześniej? Jejku, ja czekam i zawsze będę czekać na nowy rozdział <3 Dużo weny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, bardzo mi miło :D Postaram się go ogarnąć w miarę szybko.
      Dziękuję i pozdrawiam ^^

      Usuń
  6. No i pięknie, czekam wielce na kolejne rozdziały, PhantomPL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już ponad połowę napisaną :) Ale ughhh, tyle obowiązków... Mam wielką nadzieję, że skończę rozdział do końca weekendu. Ale jak zwykle, nie mogę nic obiecać :/
      Dzięki za czekanie i pozdrawiam :3

      Usuń

Każde komentarze cieszą moje niedopieszczone serduszko (te krytyczne też), więc śmiało, nie krępuj się, pisz ♥